Sunday, January 20, 2013

Celeb lookalikes pt 2 | Mademoiselles De Mode



look a like


Vaak herken je wel iets van een beroemdheid in één van je vrienden. Sommige mensen verdienen zelfs geld aan hun sterke gelijkenis op celebrities. Maar soms lijken celebs onderling ook gewoon erg op elkaar. Hieronder krijg je enkele voorbeelden te zien.


Of het nu ligt aan goede genen, dezelfde stylist of het zijn van een incestueuze elite. Ik haal al die beroemdheden door elkaar. Het onderscheiden van Katherine Heigl met Charlize Theron is een onmogelijke opdracht voor mij en zij lijken dan nog niet eens sterk op elkaar. Sommige celebs hebben daarentegen echt wel een kloon van hun rondlopen in Hollywood.


1. Mila Kunis & Sarah Hyland

look a like

Het is moeilijk te geloven dat “That 70′s Show” ster Mila Kunis geen grote zus is van “Modern Family” puber Sarah Hyland. Ze delen dan wel geen DNA, maar hun mooie looks delen ze alvast wel.


2. Scarlett Johansson & Amber Heard

look a like

Deze blonde bombshells hebben vaak dezelfde iconische retro look. Het zou niet de eerste keer zijn dat ik dacht dat Scarlett er plots wat groter uitzag wanneer ik naar Amber aan het kijken was.


3. Victoria Justice & Nina Dobrev

look a like

Met deze meiden krijg ik het pas écht moeilijk. Ik zou het makkelijker vinden een eeneiige tweeling van elkaar te onderscheiden dan deze twee schoonheden.


4. Zooey Deschanel & Katy Perry & Siwan Morris & De rest van Hollywood

look a like

Eerder lieten we jullie al weten dat Katy en Zooey sterk op elkaar leken. Onderscheiden kan ik ze wel. Maar ze Zooey lijkt naar mijn mening sterker op Katy Perry dan op haar eigen zus Emily. Maar er ontspruiten plots meer en meer meiden die ook die ‘deer caught in headlights’ look hebben. Iemands vader heeft volgens mij wat uit te leggen.


5. Elizabeth Banks & Rachel McAdams

look a like

Nu moet ik echt even eerlijk zijn. Het is pas bij het maken van deze post dat ik heb ontdekt dat deze twee niet dezelfde persoon zijn. Ik heb even wat verwerkingstijd nodig, jongens.


6. Penelope Cruz & Paz Vega

look a like

Ik herinner me ooit nog de film ‘Spanglish’ te gaan kijken. Ik had niet naar de trailers gekeken alleen maar naar de poster en dacht dus wel echt dat ik naar een Penelope Cruz film ging kijken. Achja, misschien ben ik gewoon in de war omdat beide dames ambassadrice voor L’Oréal zijn geweest.


7. Sarah Paulson & Lana Del Rey

look a like

Misschien lijken ze in het echte leven niet zo sterk op elkaar als ik denk. Maar telkens wanneer ik American Horror Story kijk denk ik dat die pittige Lana Winters toch wel echt een beetje op Lana Del Rey lijkt. Misschien alleen omwille van de gedeelde naam?


Van welke celebs vind jij dat ze echt op elkaar lijken?



Categorieën: LIFESTYLE | Tags: celeb, lookalike.



Source:


http://www.mllsdemode.be/celeb-lookalikes-pt-2?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=celeb-lookalikes-pt-2






The News from http://cooleyzooey.blogspot.com