Thursday, August 14, 2014

Όταν οι celebrities μας έκαναν να αγαπήσουμε το σώμα μας | Thats Life


Έκανα πρόσφατα τις διακοπές μου με μια φίλη ψυχολόγο και καθώς παρατηρούσαμε τα σώματα των άλλων λουόμενων μου είπε πως η σύγκριση είναι ένα σαν να έχεις ένα βαρέλι χωρίς πυθμένα κι όντως έτσι είναι. “Μακάρι να είχα το σώμα της’, “…τους κοιλιακούς της’, “…τα πόδια της’, “…τα μαλλιά της’, “…το μεγάλο στήθος της” (που είναι στητό λόγω πλαστικής btw, γιατί κανονικά θα έπρεπε να ακολουθεί το νόμο της βαρύτητας), “…τα σαρκώδη χείλη’…οι δηλώσεις είναι ατελείωτες και είμαι βέβαιη πως οι περισσότερες τις έχετε σκεφτεί ή εκστομίσει όταν χαζεύετε ένα περιοδικό ή μια ταινία.


Πως μπορείς να κάνεις ό,τι καλύτερο για την υγεία, την ευεξία και την εικόνα σου και παράλληλα να φτάνεις σε ένα σημείο που να λες πως “μου αρέσει έτσι όπως είμαι’;


Ευτυχώς, υπάρχουν κάποιες γυναίκες μέσα από το ίδιο το stars system, που καταπιέζει τις «κοινές θνητές» με τα πρότυπα του, που ξεκαθάρισαν τα πράγματα και μίλησαν για το πόσο σημαντικό είναι να έχεις καλή εικόνα για το σώμα σου. Κάποιες εκθειάζονται από τον Τύπο για τις τέλειες αναλογίες τους και κάποιες έκαναν την επανάσταση τους επιβάλλοντας την παρουσία τους στη showbiz με το ταλέντο και το σουλούπι που τους έδωσε η φύση και τα γονίδια τους. Αξίζει πραγματικά να λάβουμε υπόψη μας τις απόψεις τους:


“Όσο περισσότερο μοιάζω σε εμένα τόσο λιγότερο θέλω να φαίνομαι σαν κάποια άλλη” Jamie Lee Curtis


Jamie Lee Curtis

Jamie Lee Curtis



“Πρέπει να θυμάσαι πως δεν είναι πρακτικό, ούτε καν πιθανό για μια καθημερινή γυναίκα να μοιάζει με μοντέλο. Το να φοράς νούμερο 0 είναι στόχος καριέρας οπότε δεν χρειάζεται να προσπαθείς να τον πετύχεις. Δεν είναι ρεαλιστικός και δεν είναι υγιεινός” Rihanna


Rihanna

Rihanna



Είμαι πολύ άνετη με το σώμα μου. Οι ατέλειες είναι εκεί και οι άλλοι άνθρωποι θα τις παρατηρήσουν αλλά έχω προτιμήσει να σκέφτομαι πως ζεις μόνο μια φορά” Kate Hudson


Kate Hudson

Kate Hudson



Ούτε καν εγώ δεν ξυπνώ το πρωί θυμίζοντας τη Cindy Crawford” Cindy Crawford


Cindy Crawford

Cindy Crawford



“Όταν έμεινα έγκυος κατόρθωσα να αποκτήσω πραγματική σχέση με το σώμα μου. Συνειδητοποίησα πως δεν εμφανίστηκε στη Γη μόνο για να φορά μαγιό, σκεφτόμουν πως κουβαλά ένα μωρό, πως παίρνει βάρος, πως όλα πηγαίνουν καλά” Amy Adams


Amy Adams

Amy Adams



“Έμαθα πως αν είσαι πολύ αδύνατος θα πουν κάτι γι’αυτό. Αν δεν είσαι πολύ αδύνατος πάλι θα πουν κάτι γι’αυτό. Έτσι αποφάσισα να νιώθω όσο πιο άνετα μπορώ μέσα στο σώμα μου” Jennifer Love Hewitt


Jennifer Love Hewitt

Jennifer Love Hewitt



“Θυμάμαι πως όταν ήμουν νεότερη και διάβαζα περιοδικά σκεφτόμουν πως για να δείχνω σαν τις γυναίκες που εμφανίζονταν στις σελίδες τους θα έπρεπε να έχω ένα μυστικό, μαγικό αίμα κενταύρου που κάνει τους υδατάνθρακες να εξαφανίζονται μόλις μπαίνουν στον οργανισμό. Προτιμώ την αλήθεια” Olivia Munn


Olivia Munn

Olivia Munn



“Όποια γνωρίζω, ό,τι νούμερο κι αν φορά, δοκιμάζει κάποιο σύστημα. Ακόμα και εκείνες που θα έπρεπε να είναι περήφανες για το πως φαίνονται θέλουν να χάσουν τρία κιλά ακόμα ή εύχονται να ήταν ψηλότερες και να είχαν πιο σαρκώδη χείλη, οπότε που τελειώνει όλο αυτό; Πρέπει να πεις «είμαι καλά έτσι όπως είμαι και έχω άλλα πράγματα να σκεφτώ»“ Melissa McCarthy


Melissa McCarthy

Melissa McCarthy



“Ξόδεψε λίγο από το χρόνο και το ταλέντο σου για να σκεφτείς ποια θα είναι η προσφορά σου σε αυτή τη ζωή και σταμάτα να σκέφτεσαι πως φαίνεται ο ποπός σου μέσα σε αυτό το τζιν” America Ferrera


America Ferrera

America Ferrera



“Οι ηθοποιοί είναι αναμφίβολα πιο αδύνατες σήμερα. Οι γυναίκες που θαύμαζα καθώς μεγάλωνα όπως η Debra Winger, η Diane Keaton και η Meryl Streep, ήταν αδύνατες αλλά όχι υπερβολικά. Υπάρχουν ηθοποιοί που είναι ανθυγιεινά πολύ αδύνατες. Δεν μπορείς να τους μοιάσεις κάνοντας pilates. Είμαι πολύ μικρόσωμη οπότε αν χάσω 15 κιλά για να τους μοιάσω θα είμαι τρομακτική. Τι σημαίνει αυτό για τις νέες κοπέλες; Πως πρέπει να είσαι ανορεξική για να πετύχεις στο Χόλιγουντ; Αυτό δεν ισχύει. Υπάρχει μεγαλύτερη ανοχή στο τι είναι αποδεκτό στη showbiz, πολύ μεγαλύτερη από την αντίληψη που έχει ο κόσμος” Zooey Deschanel


Η Zooey Deschanel στο "New Girl"

Η Zooey Deschanel στο «New Girl»





Source:


http://ift.tt/1t2kPJ4






The Late News from http://ift.tt/1j2mf3h