Tuesday, February 24, 2015

Still Alice (2014) | Kul's Movies

resurse: LiterNet + CineMagia | IMDb + RT | ~trailer |

contine: filme,recomandate, 24 Februarie 2015 , 0 Comments


Still Alice

regizor: Richard Glatzer, Wash Westmoreland


actori: Alec Baldwin, Julianne Moore, Kristen Stewart


- conversatie mama-fiica: “-Mama, mi s-au intors testele AND. Sunt pozitive, si eu am Alzheimer. Imi pare foarte rau. Si mie. I love you. I love you too”.

– “I wish I had cancer”, baremi nu mi-ar mai fi fost asa rusine ca nu mai sunt eu.

– “Hai sa-ti iei un an sabatic si sa stai cu mine” catre sot “s-ar putea sa fie ultimul an in care eu am sa mai fi eu”

– uita unde e toaleta si face pe ea

– Memento (2000) se invartea in jurul unei idei romantice, de razbunare. asta-i drama-drama, si de familie.

– JM o luat Oscar pt interpretarea feminina; dar la scenariu nimic, o nominalizare? nu bubuie, da-i atat de bine dozat. nope.

– cu_lacrimi

– pledoaria: in bolile mintale ce se vede este boala, esenta noastra este in afara ei. wishfull thinking.





Source:


http://ift.tt/1EO5NeS






The Late News from http://ift.tt/1j2mf3h