Thursday, March 1, 2012

Zooey Deschanel leaving Chateau Marmont in West Hollywood ...

The Story
Recently
Zooey Deschanel leaving Chateau Marmont in West Hollywood ...
Mar 1st 2012, 16:18

♥ Blog Source sur Bones et Zooey Deschanel ♥

Description :

Don't touch avatar by m£

Emily : Je suis juste là pour vous aider .

David : Je vous aime aussi.

Emily : Je vous aime plus.

David : Je t'aime un peu plus.

Emily : Je ne sais pas ... Je ne pense pas que vous pourriez m'aimer .. plus

David : Il suffit d' un peu plus , juste un peu plus , juste un peu plus ...

Emily : Je ne le crois pas .

♥Ici m£s cr£as sur Bon£s♥

♥W£bmiiss: Anaïs♥

♥Amiis: Acc£pt£s♥

♥Com's: Acc£pt£s av£c plaiisiir♥

Mes Partenaires:


CougarxTown
Pretty-Em
b0nesb00th
Jeannes96
Bones-Resume
Emily-Deschanel-Bones
?

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions